Trötter Larsson

Jag känner mig helt död, helt jävla död och det är inte för att jag är bakis! Nej det är för att jag fick nada sömn inatt och det skulle inte ni heller ha fått om en stor, fet, jävla måne lyste er i ansiktet och ögonen fan hela jävla natten, usch!

Älsk och jag lämnade Arvika halv elva i morse. Jag såg fram emot frukost så mycket när jag vaknade och jag smörade en macka och skulle precis ta första tuggan när jag såg att brödet var mögligt! Åh! Kan ni förstå min besvikelse? Min ilska?! Jag vár svinhungrig! Nej, vi packade ihop oss och promenerade bort till tågstationen och där köpte vi oss frukost, nybakade rosenbröd och iskall apelsinjuice och fy fan va gott det var! Satt och njöt med det i strålande sol ^^ Vi fick dock en smärre chock när vi nådde torget då det var karuseller där och loppis/marknad och en veteranbilutställning! Ja tänk vad Arvika har att erbjuda va? Haha!

Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Varit ute och gått en promenad, handlat, haha! Och när vi kom till Pekås så stod det en stor, vit, fet limosine där och som om inte det vore nog så var det också en röd matta utrullad! WHAT?! Jag tyckte det var mer än weired för jag hittade ingen som passade in i den bilden inne i affären, jag hittade ingen som bar Vera Wang och jag hittade ingen i en flott kostym, inte heller någon i en elegant dräkt och ingen med svindyra, gorgeus shoes, nä, weried var bara förnamnet, vem fan tar sin limosine till en mataffär?

Lagade kyckling och kesotortillas nyss och mmm!!! Det var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR jävla gott! :D
Dom stillade min hunger totalt och nu, äntligen! Börjar jag få tillbaka min energi, passa er!

Ha en bra lördagkväll, ikväll ska jag bara slappa, yey! ^^

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0