Tisdag

Idag var jag munter av mig och akte ner pa stan for att titta lite och leta present till Linda. Hon fyller ar i morgon :) Men det var inte alls roligt att vara nere pa stan, jag var inte ens dar en halvtimme! Gud det var sa drygt och trakigt och massa massa folk for att det var lunchtid sa jag gav fan i det och akte hem istallet. Nar jag kom hem bestamde jag mig for att aka ner pa sats och trana ett pass och det var ett riktigt riktigt bra pass! Vaknar inte jag med traningsvark i morgon sa vet jag fan inte vad som skulle kunna ge det.

Jag kampade tills musklerna skakade och jag verkligen inte orkade mer!
Helt tom pa energi skyndade jag mig till bussen, akte hem, gjorde mat, stadade och nu vantar jag pa att Alex ska komma hem fran Stromsund, ska bli skont att fa hem honom igen :)

Det typiska med dagen var att det som drev mig i gymmet var den dar lakrisalen jag skulle kopa nar jag var fardig, om jag hade tranat hart nog och fortjanat den. Jag gick in och handlade det jag skulle och i kassan blev det stress pa hog niva da det var miljoners triljoners meter lang ko. Jag betalade, packade varorna, gick ut och nar jag gatt 200 meter kommer jag pa att jag glomde kopa min lakrisal! Ni ska veta att da kom det svordomar ur Larssons mun! Na, vi far se om Alex kanske orkar med en kvallspromenad sen for da kan jag ga in ohc kopa en ^^ Jag vill inte ga ut sjalv i morkret med tanke pa alla ackelgubbar och idioter tills valdtaktsman som springer runt har i Karlstad.

Puss

Mmm... Du ar efterlangtad!

 

Men tank att fa en HEL LADA med lakrisal!
God, det skulle vara heaven! :D


Kommentarer
Postat av: aaamanda!

da tanker jag forvanta mig pmstarta nar jag kommer hem, sa det sa! ;)

2010-04-07 @ 19:56:06
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0