Lite outfits, yey!

Ja nu tänkte jag visa lite outfits som jag har satt ihop och dagen till ära så kan jag väl visa er :)
Dags för inspiration!

Kanske ska tillägga att nyckelplagget i alla är den ljusa kavajen (förutom den sista) som jag är totally in love with och som jag köpte idag. Har letat och letat efter en exakt sån med exakt den färgen och inte hittat någonstans! Men idag hittade jag en och den är faktiskt second hand, och jävlar vad man kan fynda second hand!





Kavaj: Second hand
Vit spetsklänning: HM
Väska à la chanel: Gina tricot
Ormskinnsmönstrade skor: Skopunkten
Armband: HM



Ljuset suger på den här bilden och det blir lätt så när man måste ha självutlösaren!

Puderrosa klänning: HM
Skor: Din sko (mina balskor) <3
Rosa väska: Louis Vuitton





Spetslinne: HM
Shorts: Vero moda



I give you the evil eye!

Linne: L-store
Byxor: Manhattan
Väska: Gina tricot
Halsband: Second hand





Kavaj: HM
Linne : HM
Byxor: Monki
Skärp: HM
Skor: Fått av svärmor :)

Ja jag vet, jag är ett riktigt HM-freak, men deras senaste kollektioner har ju varit sååå underbara ju!

Så idag fyndade jag alltså den ljusa kavajen och ett smalt brunt skärp som jag letat efter hur länge som helst, gud vad glad man blir!

Pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan det där du! och jag skulle kunna döda för dina ben.

2010-04-22 @ 21:50:46
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Linda

tihi, vad bra! :-) hoppas jag får lika snygga ben någon nång. bort med några kilo fett på dem bara! haha :-P,

2010-04-22 @ 22:53:29
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0