JAG ÄR RÄDDAD

Okej elva minuter efter mitt förra inlägg har jag gjort lite research och det visar sig att den finns ju en femte bok! Det finns en som kommer rädda mina resor och få mig att skratta hystersikt och den heter En shopaholic - i väntans tider, ja! Det kommer bli superduperultrabra! :D

Anledning till att jag trodde att det inte fanns en femte var den att jag aldrig sett den i bokhandeln där alla andra fyra böckerna står fint uppradade och förresten så publicerades den på svenska 2009, just det! Och vem vet om det var tidigt på året eller sent? Skit samma! Jag är glad att det finns en fortsättning, fruktansvärt lättad!
När jag komme tillbaka till Karlstad är det jag som går raka vägen till Akademibokhandeln och köper den! Hoppas vid min gud att den finns! Var ju ett tag sen jag var inne där. Anledningen till det? Jo, jag tycker egentligen inte om att läsa böcker men det var min sambo som prompt tyckte att jag kunde läsa en bok och då valde jag denna serien och thank god för det och för min sambo och älskade pojkvän! Annnars hade jag aldrig läst dem, troligtvis!

Puss

Kommentarer
Postat av: sarabarab

Jag rekommenderar Denise Rudbergs böcker starkt, Vänninan, Storlek 37, OSA (måste läsas i ordning). Och så rekommenderar jag Marian Keyes's 'Å andra sidan'. Och alla andra av hennes böcker med, när du läst ut dom andra :)) Men denise rudbergs böcker är ett måste, du kommer bli sååå kär :D

2010-04-01 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0