HM-feber

Åh jag är så sugen på att fylla på min garderob med nya saker! Och jag hittar ju såååå snygga saker HELA tiden! Den är inte ens medvetet, men visst fan dyker det upp mitt framför ögonen på mig hela tiden, åh!

Här är ett liiiiitet urval av vad jag vill ha från HM





Den ombloggade klänningen. Men nu ska vi reda ut en sak här!
Jag såg den redan första dagen den släpptes och jag blev totally in love direkt! Kruxet är bara att jag inte vet om jag vill ha den gula eller gråa..?



Sen vill jag ha denna baddräkt!
Tänk er den med ljusa jeansshorts tillsammans med guldsmycken, massa armband, ringar, örhängen och ett par snygga glajjor såklart! Här nere är exempel, själv har jag redan allt. Thank god!




Sen vill jag ha den här underbara färgsprakande klänningen som jag har trånat efter hur jävla länge som helst!



Och icke att förglömma! Dessa UNDERBARA skor!


Money money money, must be funny, in a rich man's world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0