Fan ta den forbannade javla snon!

Varfor in i helvete snoar det?! Varfor varfor varfor?????!!!!!!!
Forbannade javla skitland som har ett javla skitklimat och jag vill inte bo i det har javla kalla skitlandet langre!
Det ar for fan april! APRIL! Det ska fan inte snoa, det SKA vara sol och 15 grader varmt, minst! Jag ska kunna skjuta korthall utmohus utan att frysa arslet av mig och jag ska for fan kunna anvanda min trenchcoat och jeansjacka utan att skaka som en radd javla katt!

Jag var sa glad nar jag visste att jag skulle spendera min vinter i Varmland och Karlstad i ar for i Stromsund varar ju vintern i fan ett halvar, minst! Och i Varmland brukar vi inte fa sa mycket sno nu for tiden, sa jag visste att den skulle smalta bort snabbt. Nar jag bodde i Stromsund ringde alltid foraldrarna i borjan av april och sa att de solade och grillade och ni ska veta hur javla avundsjuk jag var! Varen i ettan sa var det 25 grader varmt nar jag var hemma pa pasklov, runt den 7 april och da var det sa varmt att jag och johanna badade utomhus! Och titta nu! Gratt och trist och snoflackar och bara 2,7 grader varmt ute, what?!

Nej nu javlar. Jag som skulle ha akt ner pa stan idag och tranat, inte fan har jag lust att ga ut i det har javla skitvadret, glom det!
Bara att titta ut genom fonstret for det ju att rysa i kroppen pa mig. Blaser gor det ocksa, na! FAAAAAAAN!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0