.

Idag har dagen tillbringats med Linda nere på stan :)
Tänka sig, vi var där från halvtvå och halvsju var jag hemma, jesus! OCH jag köpte INGENTING! Ta mig fasen vad
jag är duktig! Fast att jag såg ett gorgeus skärp som jag har letat efter i evigheter så köpte jag det inte och fast jag såg den mest underbara, romantiska, söta, fantastiska kjolen i vit spets, så köpte jag den inte... Vilket jag nu ångrar såhär i efterhand, men grejen är den att jag inte köpte någonting och det är poäng till mig! Plus plus plus!

Och jag måste vara knäpp, för nu har jag precis startat om femte säsongen av Desperate Housewives, ja men de är ju så jävla bra, jag kan bara inte låta bli att följa intrigerna i deras värld på Visteria Lane, I just can't!

Men nu ska jag sova :)
I morgon ska det fixas nya tapeter, det ska handlas inför helgen och det ska gymmas! BIG TIME!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0