Dead ringer for love

Jag är inne i ett musikstim!
Men den här låten, den här är GULD!
Varje gång jag är förbannad så sätter jag på skivan med den här låten och sjunger med i fullaste fart and I love it! Så jävla cool och förbannat bra låt, jag får gåshud, på fullaste allvar! Och när man sjunger den så känner man sig som en rockstjärna och ifall jag skulle göra en musikal med låtar som redan finns, ni vet som de gjort i filmen Moulin Rouge (som jag för övrigt är totally in love with!) så skulle denna låt vara en av låtarna, lyssna på texten, den har sån power! :D Och jag har en känsla av att jag skrivit om denna låt förut här i bloggen, men wtf, who cares? Den förtjänar allt utrymme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0