JSM i bilder

Tänkte lägga upp lite bilder från JSM faktiskt :) Och ja, om ni tycker att bilderna är suddiga eller är lite mysko tagna, så är det min kära fader som har tagit dem! (Inget illa menat..)

Dessa bilder får mig i alla fall att längta tillbaka som satan, även om jag inte har några bilder från dansen och Lasse Stefanz, men det är sånt som jag bevarar i mitt minne och som jag inte ens behöver dela med mig av.





Värmland tar GULD för tredje året i rad





Hagfors tar GULD för första gången i historien :)



Kortspelande på rummen och ett tappert försök till att köra CHIP! ^^



Okej, vi hade en hl minibuss som tar nio pers, men tror ni inte på fan att vi var tvugna att sätta två stackare i bakluckan för att få plats? Jojomen!



Här skjuter jag 6,5!
(På hemmabanan i och för sig, men jag ser så jävla ball ut!) :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0