Last day as eightteen

Ikväll tänker jag sitta och njuta av min sista dag som en ung och fräsch 18-åring för i morgon har lilltjejen blivit ett år äldre, huuvva... Tiden bara springer iväg! Vart tog all tid vägen?

VART TOG MINA TRE ÅR I STRÖMSUND VÄGEN????!!!

De SPRANG och jag menar bokstavligt sprang iväg från mig och tiden jag får nu springer iväg hela tiden! STOPPA TIDEN! Jag hatar tid, jag hatar klockan. När jag gick på gymnastik så fanns det en övning som kallades för klockan och det var ju mitt forum, det som jag hade med i alla programmen och det jag kunde bäst, lättförtjänta poäng liksom, men jag hatade den övningen för att det gjorde så ont i ryggen efteråt. Jag hatar klockan när jag skjuter för jag blir stressad av den, usch!

Ja, jag HATAR klockor i alla former helt enkelt!

Jaja, i morgon fyller jag år och det ska bli roligt på sätt och vis!
Ludvig, Linda och Magnus kommer hit så jag ska bjuda dem på middag, sen ska vi gå ut på SCORE och bowla och spela en massa biljard! ^^ Det kommer bli jätteroligt! Jag ska dansa också! Jag och Linda ska dansa för det är VÅRT forum! HA!

Sen kanske familjen kommer. De pratade på det först, men sen lät det som de ångrade sig. Men de där är ju som en jojo, en studsboll. Ena dagen är det det ena och andra dagen är det det andra, så.. det återstår att se om de knackar på min dörr i morgon :)

Nu fortsätter IDOL med Michael Jacksson-tema! <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0