Min älskling är bäst

Älskling är hemma!
Han är äntligen äntligen hemma!
Han har varit på praktik i en vecka, sen har han varit i Strömsund i en vecka och nu är han hemma hos mig! :D (i två och en halv dag) För sen åker han iväg på praktik igen i två veckor, men då kan han i alla fall komma hem på helgerna :)

Det var så skönt att se honom!
Jag fick ett jättefint halsband av honom, utan någon speciell andledning. Undrar vad han smörar för nu, först ger han mig rosor helt utan anledning och sen ger han mig ett halsband helt utan anledning trots att vi hade vår tvåårsdag för några veckor sen och trots att jag fyllde år för två veckor sen.

Men det gör inget! För han är världens bästa och jag blir glad när jag får saker ^^
Halsbandet var jättefint! Äkta sötvattenpärlor var det och sen hängde det ett hjärta och så lite prismor i det :) Men det var så jävla roligt när han skulle ge mig det, såhär sa han:
- Och så måste du ta av dig ditt halsband så att du kan sätta på dig det andra.
- Vilket halsband? sa jag då.

Alex blev arg på sig själv och började svära över vilken idiot han var, en gullig och söt idiot i så fall ;)

Tack älskling för det finfina halsbandet! Älskar dig! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0