Emla <3 Almy = 2 år

Idag är det den 11 oktober, vet ni vad det betyder?
Jo, det betyder att det var två år sedan jag och Alexander blev tillsammans.
Tänk, tiden har gått så fort! Jag fattar inte vart den har tagit vägen, den nästan sprang iväg! Men under den tiden har vi hunnit gjort en massa skoj. :)

Vem kan väl glömma allt flörtande i Borgvattnet första gången? För att inte nämna när vi var till Stockholm och såg Bruce Springsteen tillsammans? Eller varför inte nämna den 8:e juni när vi blev balens kung och drottning?
Jag minns alla resor vi gjort, när han varit med hem till Värmland, alla de oändliga gånger jag har stått nedanför scenkanten och beundrat ännu en spelning som han gjort med Black Mamba för att inte snacka om hans låtskrivande! Jag glömmer aldrig när han skrev en låt till mig och jag glömmer aldrig när han skrev den där vackra dikten som jag blir tårögd än idag av att läsa.

Jag älskar honom.
Han är min andra hälft, mitt hjärta, min bästa vän.
Jag har aldrig älskat någon lika högt och jag tror det är svårt att hitta den kärlek vi delar, det krävs tålamod.

Det har varit två underbara år med dig älskling och jag hoppas på många många fler tillsammans!
I sol eller regn, i lugn eller storm, i mevind eller motvind så ska jag älska dig, dig och ingen annan, för du gör mig till en bättre människa och du är den som gör att lyckan lever inom mig.



Så idag gick vi ut på kinarestaurang och om det var gott! JAAAA! Det var länge sen jag åt så god mat, mums! När vi satt där på restaurangen så tog Alex fram ett paket och tror ni jag blev glad när jag fann ett jättefint halsband från Pilgrim? JAAAA!!! Det var så jäkla fint, jag har redan blivit kär i det och i morgon ska ni få bild på det. :)
När vi kom hem därifrån så fick han min present. Filmen "School of rock" som han har suktat efter så länge, så nu äntligen köpte jag den åt honom, och så fick han självklart sitt favoritgodis för att ha och mysa med till filmen :) Jag satsade på att käka marängswish! (stavning..?) Ja, det var skitgott i alla fall och nu är jag så mätt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen snart!





Vi ville vara lite extra finklädda när vi skulle gå ut så jag körde på sneknut, det är så jävla läckert!
Det bästa var att jag hade räknat med att den skulle ta upp mot 45 minuter, en timme, för att få den som jag ville ha den, nästa gång ska jag inte underskatta mig själv. Jag fixade den på 15 minuter och på 25 var jag klar från topp till tå, jag har blivit så snabb på sista tiden! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0