Kvällens konstaterande

Jag har pratat med folk hela kvällen. Det ena samtalet efter det andra. Till slut var jag så less på att telefonen ringde hela tiden, för var det inte när jag satt och åt mat så var det när jag tränade, och var det inte när jag tränade så var det när jag låg i badet. Så när jag hade avslutat mitt sista samtal så skulle jag titta på Oskyldigt dömd på Tv4play då jag hade snackat i telefon när det gick på tv. Tror ni inte på fan att det är folk som börjar skriva till en på msn då! Jojomen! Idag har jag minsann varit populär!

Men när jag äntligen hade avslutat det samtalet så kunde jag äntligen få se min favoritserie och avsnittet var jättebra! Men nu, när jag väl har sett det så känner jag att jag vill prata med någon, för nu känns det alldeles tomt. Fruktansvärt tomt faktiskt. Ensamhet är något jag inte lidit brist av de senaste veckorna i alla fall (på kvällarna) men snart är de äntligen över. Fast på sätt och vis har det varit skönt att vara själv de här veckorna, faktiskt.

Men jag vill i alla fall ha någon att prata med, trots att jag snackat i telefon hela dagen, för nu har jag så mycket mer att säga! Nu när jag är uppdaterad ;) Jag vill ringa till Linda, men hon sover antagligen och jag vill ju inte väcka henne och stackars Magnus. Träffar i alla fall Linda i morgon för vi ska ut på stan och shoppa :) och vi skulle shoppa tidigt så jag borde väl bege mig till sängen jag också, men det är tråkigt att sova på kvällen! Men det är underbart att sova på morgonen, de ni!

God natt, eller G'natt som de säger på pistvakt ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

G'natt ;D haha:D

2009-11-12 @ 04:10:14
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: Leif

Hej.

Vilken renovering det blivit i badrummet, jättefint. Roligtv att se bilder från lägenheten.

Ha det så bra.

2009-11-12 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0