Jag ÄLSKAR att träna

Jag älskar att träna! Vet ni varför?
För att man känner sig så nöjd med sig själv efteråt, känslan är obeskrivlig. Man känner att man har gjort något nyttigt, något som gör att man mår bra och något som faktiskt är bra.
Idag har jag kört två pass. Det första blev ett styrkepass, SKÖNT! Känner att mina muskler och leder blev bra mycket lyckligare av att jag körde ett styrkepass blandat med lite smidighetsövningar, än om jag hade struntat i det... Nu mår de bra och jag känner att hela kroppen sprudlar av energi! Mitt andra pass blev ett skyttepass på två timmar, SKÖNT! Jag känner i ryggen att det var ett bra träningspass och att jag sköt bra var bara ett plus! :)

Icke att förglömma är att jag och Linda var ute på stan och shoppade idag och med tanke på vilken powerwalk vi använder så kan man räkna det som ett tredje pass! ;) hihi!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0