Fredagsmys hos Linda

Igår kväll var vi hemma hos världens bästa Linda och hade det mysigt! :)
Vi åt en förbaskat god middag och sen tittade vi på IDOL och så blev det en massa singstar ^^ (Linda vann för övrigt över alla som hon utmanade, men va fan, hon har ju säääääkert övat jättemycket!) Nä då, jag är bara avundsjuk ;)

Nej men igår var en riktigt bra kväll!
En massa massa skratt, en massa massa brownies, en massa massa sång, en massa massa galenskap framfört av mig och Linda som fick något utbrott där i IDOL-pausen och så blev det förstås en massa massa skitsnack, vad annars liksom?! Linda lockade också håret på mig och det blev gorgious! Dock så blev det mesta förstört när jag och Alex skulle ta oss hem i den snöstormen som hade erövrat Kronoparken och inte blev det bättre när vi var tvungna att stå och vänta nere på Stora torget. Det var så lång tid tills bussen hem skulle gå så vi lyxade till det och tog en taxi hem, det är det inte ofta man gör, men det var helt klart värt det! :)

Jag, Linda och Nathalie ska ha spakvällar och det gillas!
Inte bara gillas, det älskas, helt klart!

Nej, nu ska jag återgå till lördagsmys :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0