Det närmar sig...

I morgon åker jag till Göteborg och Falling Target SM, wiihoo! ^^
Jag längtar, längtar, längtar! Tänk va skönt med lite semester :)
Jag ska bara njuta och lämna allt skolarbete hemma, sen skiter jag fullständigt i om det inte går vägen på redovisningen på måndag, för om det går käpp rätt åt helvete så var det ödet att det skulle gå så.

Har börjat med det där, att om jag t.ex ser en tröja, men så tvivlar jag lite på om jag vill ha den, då tänker jag att: Jag kan komma tillbaka sen och köpa den om jag verkligen vill ha den. Då brukar någon annan säga: Ja, men tänk om den tar slut i din storlek då? Då säger jag: Då var det helt enkelt inte ödet att jag skulle ha den.

ENKELT!
Allt här i livet har en mening och när man väl förstår det så har man börjat leva, grattis! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Älex

vart får du allt ifrån?

2009-11-22 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0