Att inte våga

Barbro tycker att det skulle vara jätteroligt om jag ville sjunga och spela piano i kyrkan på avslutningen.
Jag vågar inte...

Vad skulle jag spela?
Vad skulle folk tycka?

Tänk om jag skulle spela fel och skämma ut mig totalt...

Jag är nog rätt feg egentligen, tänka sig. Emelie Larsson, feg?
Människan som aldrig skullem visa att hon är feg, människan som skulle hoppa från 1000 meters höjd om någon sa åt henne, människan som alltid tar kontakt med människor, hur rädd och blyg hon än är, ja, hon är feg...

Det känns förjävligt, jag vill vara stark...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du ska sjunga:)

2009-05-18 @ 16:35:30
Postat av: Sofie

KLART DU SKA SJUNGA!!!!!!!!!!!!! :)

2009-05-19 @ 00:07:30
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0