Min första choklad...

... är skapad! :)

Nu äntligen känns det som att det är på riktigt och som att jag verkligen gör någonting, som jag FAKTISKT tycker är roligt!
Idag testade jag att baka en kladdkaka av mörk choklad och tro det eller ej, men jag lyckades totalt!
Kladdkakan blev sådär maffigt god av kraftig mörk choklad och det var supergott med vanlijglass till!
Dock så var den jävligt mäktig så man orkade inte äta så mycket, vilket kan vara ekonomiskt och bra om man väljer att köpa den för då räcker den ju länge i alla fall. :)

Är riktigt stolt över att jag genomför detta, det trodde jag faktiskt inte.
Jag menar, hur mycket har jag inte slingrat mig det senaste året? Usch, det vill jag inte ens tänka på..

Men nu har jag i alla fall en chokladläckerhet till min hemsida - "Kladdkaka av mörk och fyllig choklad". Tog jättefina bilder förut också. (Tycker jag i alla fall) Så de ska jag ta och lägga upp snart, på påsklovet antagligen, för det är då jag ska fixa hela hemsidan och baka allt som ska finnas i sortimenetet. :)

Så välkomna att beställa vecka 17! :)

Puss // Slem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0