Utmanad

Regler: De som blir utmanade måste svara på frågorna och vidare utmana 5 personer!

FEM SAKER OM DIG SJÄLV.
1. Är du singel?: Nej nej nej! Jag har stadigt förhållande sen länge tillbaka ^^
2. Är du lycklig?: Om jag är!
3. Är du uttråkad?: Lite faktiskt...
4. Är du ledsen?: Nja, eller jo lite, älskling har åkt hem nu..
5. Är dina föräldrar fortfarande gifta? De har aldrig varit gifta.

FEM SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV.
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja det gör jag, helt klart!
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja...
3. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Jajemen :)
4. Är du kär?: Om jag är! Jag är så kär så jag tror jag spricker snart!
5. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja det vill jag, absolut!

TVÅ ALTERNATIV
1. Facebook eller blogg? Blogg <3
2. Katter eller hundar? Katter såklart!
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner är perfekt och lagom!
4. Coca-Cola eller Pepsi ? Coca cola
5. Pengar eller lycka? Lycka of course!

FEM "HAR DU NÅNSIN..."
1. Hoppat Bungee Jump? Nej, men jag vill vill vill!
2. Ljugit för någon du tycker om? Ja, usch ja, det har jag..
3. Gjort bort dig offentligt?  JA!
4. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Jaa...
5. Velat försvinna?  Om jag har!

FEM SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Älskling
2. Telefonsamtalet du fick?: Älskling
3. Personen du smsade?: Älskling
4. Du kommenterade?:  Eh, va? Jag skrev att han skulle äta mat och sluta med en glass! xD (som grädde på moset!)
5. Du tillbringade natten med?: Älskling

Jag utmanar!
Julia , älskling , Lina , men åh, va svårt! Alla har ju redan blivit utmande ju! Jag utmanader se som läser och vill, så de så! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0