STRESSIGT - Give some space please!

I morgon kommer älskling! <3

Och gissa om jag har mycket att göra or what?!

Jag ska:
1. Städa bort tältena efter min studentfest
2. Jag ska städa bort alla bordena och bänkarna
3. Jag ska klippa gräsmattan (om inte pappa gör det, det återstår att se!)
4. Jag ska baka krämbullar (bara för att Alex älskar det så mycket!)
5. Jag ska (om jag hinner) klippa lugg igen! Wiiiiiiiiii!
6. Jag måste byta påslakan + städa rummet (igen...)

Åh, stressigt stressigt stressigt!
Speciellt nu eftersom det jag helst vill göra är att sätta mig ned vid datorn i lugn och ro och skriva om min student! Skriva om skyttetävlingar. Sen har jag kommit på att de människorna som har haft någon slags påverkan på mig och mitt liv under min tid i Strömsund ska få sig ett alldeles eget inlägg och därmed en spotlight på sig här på min blogg. För visst förtjänar man att skrivas om och kommas ihåg om man gjort något bra?

Helt klart!

Plikten kallar...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0