MENINGSLÖST

Det är idiotiskt att ens FÖRSÖKA ha speedway ikväll, det spöregnar ju! Och det har det gjort ta mig fan hela dagen, jag kan ju bara gissa hur banan ser ut, som en swiimingpool antagligen!
Det är ju idiotiskt för funktionärerna som jobbar på själva banan, fatta vad de får slita med att skyffla på banan och gud vet vad! Och sen har ni ju stackars mig!

Som MÅSTE släpa mig dit en FREDAGKVÄLL för att JOBBA, (egentligen brukar matcherna vara på torsdagkvällar) men sen så kommer dom vid matchens egentliga starttid. alltså 19:00 meddela alla funktionärer och besökare att matchen är inställd på grund av det dåliga vädret, MEN! Då kommer jag ändå ha suttit där i vind och kyla och en massa massa regn och frusit arslet och fingrarna av mig och försökt sälja sittplatser, men sen vet vi ju alla att det inte finns några folk som har någon större lust att ta sig upp till Tallhult när det är såhär fult väder. (om man bortser från stammisarna och de riktiga fansen)

Så, visst är det helt jävla meningslöst att gå dit?

De kommer ju gå back något åt helvete, för det kommer inte ens komma en fjärdedel av den befolkningen som brukar komma dit, bra jobbat!

Arga Emelie masar sig ut i regnet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Regnrock på!

Man får väl offra sig lite och ställa upp för Valsarna!

2009-07-31 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0