I've done it!

Nu har jag gjort det, jag har tryckt på den första knappen och jag har tryckt på den andra.
Vad har jag gjort, undrar ni?
Jag har tackat JA till att läsa på Karlstad Universitet. Jag ska läsa media och kommunikation - visuell kommunikation och design. Måtte det vara rätt, om inte, kan man sluta då?

Det vore inte jag, det vore inte jag att ge upp, men om man måste, är det då tillåtet?
Till och med för Emelie Larsson?

Älskling ska läsa till Historielärare och lägga till engelska som andra ämne när han börjar sitt andra år. Han verkar ju riktigt nöjd med sina val, faktiskt förvånansvärt positiv! Det gläder mig faktiskt. :)
Nu väntar vi bara på svar. Svar från STUB om vilken lägenhet vi har fått, måtte det bli den som jag vill ha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0