Att leka präst

Är vad jag har sysselsatt mig med den senaste stunden!
Jajamensan, min lillasyster har gått och gift sig (igen) med samma man som hon redan var gift med, vi kan säga att de uppdaterade sina bröllopslöften! Ja, det är prefekt!
De var ju i desperat behov av en präst, så jag fick rycka in, och om de tyckte det var roligt! Jag tror Albin mest skrattade än han var tyst faktiskt, men usch vad pinsamt det blev när jag sa att de skulle pussa varandra, men inte var de skraja för att säga "Jag älskar dig" till varandra. Ja, barn är allt bra konstiga!



Jag bakade en blåbärspaj och en kladdkaka faktiskt. :)
Ska fixa såsen och sätta den som pricket över i:et på kladdkakan. Hoppas den smakar gott, för jag mitt klantiga klantarsel glömde bort att jag hade kladdkakan i ugnen och hade den inne en hel kvart för länge! Den förlorade all sitt "fluff", men.. det kanske gick bra i alla fall.

Snart ska jag ut och köra, wiiii!
Å förresten, jag har fått tag på körkortstestet och jag gjorde det förut. Ska jag vara ärlig så har jag bara läst ett halv kapitel i den där boken och nu när jag gjorde testet så var jag bara 10 poäng ifrån godkänt, jag menar hallå? Om jag bara läser lite så kommer det här å gå galant ju! Nu är jag inte ett dugg jävla skraj för testet, svaren är ju egentligen självklara!

Vilket gör mig glad, glad, GLAD! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0