Är detta normalt?

Asså jag satt och bläddrade igenom en massa bilder nu på datorn och kan ni gissa vad jag hittade?
En massa massa kort på bland annat mig när jag står, ligger eller sitter i knäställning i mitt hus och tränar, i köket, i hallen, ja ni fattar. Jag måste medge att det ser ganska roligt och onaturligt ut att ligga med full skytteutrustning på mig och så siktar jag inomhus och alltså inte mot varken en tavla eller kulfång.

Jag kan ju lugna er läsare med att jag inte har geväret laddat, utan tomt men säkrat för säkerhetens skull. (se så ordentlig jag är!) Men visst är det väl ganska ambistiöst att ligga och träna utanför skyttebanan och skyttehallen?





Här tränar jag till och med UTAN skyttekläderna!
(och lillasyster slänger sig med på ett hörn)



Matilda satsar också mot något stort inom skyttevärlden!
Tränar ju hemma i köket redan vid sex års ålder.

Sen så måste jag bara visa detta kortet!
Det är ifrån JSM i Stockholm 2008 och ja, man kan ju tro att vi har vunnit alla mästerskap!



Helt galna!
Men roligt hade vi i alla fall :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0