Suget är tillbaka :)

Äntligen!
Som jag har gått och väntat och väntat, och väntat och väntat och... väntat, men nu, äntligen så har det kommit tillbaka.
Mitt skyttesug är här för att stanna!
Det känns som att jag vill träna hela tiden, så fort jag inte gör något viktigt, ja men, jag kan ju gå ner och skjuta!

Jag har längtat efter att få tillbaka min lust till att träna, i ungefär en månad för att vara exakt!
Jag har varit så jävla less på all jävla träning och allt som hör där till. Har velat spytt bara jag hört ordet träning, velat göra andra saker som jag aldrig annars gör, farligt. Det kunde ha förstört min skyttekarriär, men... som sagt, min lust väcktes till liv igen och nu kommer den leva kvar ett tag, som det känns och verkar i alla fall! :)

Skyttet går allt bättre och bättre för varje dag och jag känner att det är skönare och roligare att skjuta varje dag.
Körde lite finalträning idag på träningen då jag känner att det är något som jag verkligen måste jobba med, speciellt efter gårdagens finalfiasko! Då jag får panik av de där 75 sekunderna som vi har på oss att skjuta ett skott, och NEJ! det är inte alls gått om tid, inte om man heter Emelie Larsson, men, träning ger färdighet. Så jag vann finalen idag med poängen 103,1 :) Så det var lite roligt. Giss vad jag vann?

Den berömda kronan som delas ut med allt jämnare mellanrum på varje träning känns det som!

Ska man verkligen sätta värde på dom då? Tycker att dom har förlorat sin glans.
Det var mycket roligare i ettan då man verkligen fick kämpa hårt för att vinna en, då det kanske bara delades ut en krona per träning och mer sällan, men.. en krona är alltid en krona. :)

Nope, nu ska jag gå och gosa in mig i mitt täcke, hämta mig lite glass och sätta på O.C - finns det något bättre?
I don't think so!

God natt // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0