Musikal- och bal-feber!

Åh, jag är så jävla glad, så fucking jävla glad!
Fick låna musikalskivan av Barbro så att vi kunde bränna en egen åt oss eftersom den vi fick av henne igår inte funkade och vad upptäcker inte jag?!
Att världens mest mäktigaste låt är med på skivan, nämligen den låten när Simba/Jag går upp för lejonklippan och tar min plats som kung, när jag tittar upp mot himmelen och hör min faders röst "Glöm inte" DEN låten är med på skivan, och jag är så lycklig! För nu kommer det ögonblicket bli lika mäktigt som i filmen, OM inte mäktigare så att säga nu när det är jag som ska ta min plats som kung! :)

Inte nog med att den låten var med, utan även låten då gnuerna springer och Mufasa dör, den låten var också med = mäktigt! och det kommer att bli så jävla bra! :D
Lyssnade även på Vänta snart är det jag som är kung, älskar bongotrummorna i början, älskar hela låten! Så jävla bra! Började dansa och kände att dom där movesen, dom bara MÅSTE få vara med, annars tänker jag som blivande kung abdikera och strejka och då blir det inte roligt för dom andra, HA HA HA! (I'm evil today!)

Jag ser verkligen fram emot musikalen, det känns så mycket bättre nu när allt börjar falla på plats liksom, musikalen är ju snart! Om bara tre månader, ja, det kan låta mycket för dig, svenssonmännsika, men tänk på oss stackars esteter som ska sätta ihop en hel musikal på bara några få timmar! HA! Det var ju det jag sa, jag visste att du skulle få lite dåligt samvete! ^^

I morgon ska jag och älskling åka till stan, det ska bli roligt!
Ska shoppa lite smått och gott och så ska jag försöka se om jag kan finna något passande tyg till min balklänning, det är ju så svårt det där!
Men nu tror jag i alla fall att jag verkligen har bestämt mig för att sy en egen, jag vet precis hur den ska se ut! MEN... Jag har ett STORT problem! Jag vet inte vilken färg jag vill ha, det typ skiftar fram och tillbaka mellan svart eller rött, jag vet faktiskt inte, jag har lite ångest, inte så lite heller. Vad tycker ni?

Svart eller rött?

Svart är ju elegant och fruktansvärt snyggt, men samtidigt så är rött att döda för, men då är det ju det att det är svårt att hitta en röd nyans som verkligen är IT, det finns ju så jävla många nyanser av just färgen röd, svart är ju liksom bara svart. Åh, jag döööör!

Puss // Ems ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skulle satsa på rött om ja va du! :)

jag ville också ha en svart klänning från början, men det känns lite begravnings-aktigt och lite tråkigt, men snyggt är det ju..! Likadant med vitt :p då ser det ju ut som att man är ready för ett bröllop, liksom! not good :)

så ja tycker rött!!!! go for it, emelie!!!

2009-01-10 @ 00:47:57
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0