I'm leaving Sweden!

Om bara ett och ett halvt dygn ungefär så sticker jag!
Bort från Strömsund, bort från Jämtland, bort från Sverige och jag landar i Ungern, TADA!
Ja, Ungern är väl kanske inte ett land som är högsta semesterprioritet i mina ögon men tänk om jag inte ska dit på semester då!
Jag ska faktiskt dit och tävla! Så de så! :) Och jag längtar så jag kan döööö!

Kollar man på resschemat så kommer det bli en helvetes mardrömsresa! Men... det kommer nog antagligen att bli så jävla roligt så att det inte gör någonting! Resan dit kommer jag ju önska att någon annan jävel kunde ha gjort åt mig så att jag var pigg och kry när jag kom till Ungern och dagen efter när jag skulle träna och så, men nu är läget som det är och det är bara att gilla det! :)

Jag är så nervös!
Det känns som att jag har glömt att göra någonting jättejätteviktigt inför resan! Jag har inte packat än, det kommer jag att göra i morgon bitti, jag har kollat vart mitt pass är så att jag inte ska stå där i sista minuten utan pass, jag har en väska att packa i, jag har gjort en packlista så att jag absolut inte ska glömma något absolut jätteviktigt! :) Så, jag borde väl vara ganska lugn, eller?

Men det är så mycket som ska göras!
Och det känns som att jag har varit så mycket sjuk och missat så mycket, fast jag egentligen inte alls har det! Bara jag inte glömmer att lägga schampo, tvål och min parfym i bagaget som ska checkas in! (Vi skyttar kan ju bara checka in vår skjututrustning för att man bara får checka in 20 kilo, och ja.. skjututrustningen tar upp all den vikten och lite till!) Så alla kläder måste gå som handbagage och ja.. jag går alltid runt med min parfym i handväskan, tänk om jag glömmer att ta ut den, då kommer dom ta den i säkerhetskontrollen och hälla ut den och då kommer jag gå runt och lukta illa i Ungern hela helgen! (men jag smälter nog in i så fall bland alla Ungerbor, hur bra hygien kan dom ha i ett sånt land?)

Nej, resan kommer att gå bra!
Jag är bara lite smått orolig såhär bara för att jag inte vill glömma något, det går över när jag sitter på planet och har tagit mig igenom alla säkerhetskontroller utan några problem alls! :)
Appropå planet, jag är nervös för att flyga! Det är inte själva flygningen som jag är rädd för utan mer när vi ska landa. En gång så gick piloten ner så jävla snabbt att det slog lock i mina öron och det gjorde så jävla ont, jag kunde inte andas för att det bara sprängde i öronen och det kändes som att någon tryckte in något vasst föremål och sprängde trumhinnan, det gjorde asont! Sen gick jag runt med lock i öronen i fyra dagar och hörde absolut ingenting i ena örat, totaldöv kändes det som att jag var! Men, det gick över, men jag minns det fortfarande och det är det som oroar mig lite..

Men som dom säger:
JAG KAN FLYGA JAG ÄR INTE RÄDD!

Så nu ska jag med hande på mitt hjärta säga att resan kommer att gå asabra!
Jag har rest överallt i hela Sverige, jag ahr flugit flera gånger, allt kommer att gå galant! Eller vad tror ni? :)

Puss // Ems ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda A.k.a Rafiki!

DE KOMMER GÅ ASBRA!:D

2009-01-22 @ 01:00:11
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0