Snacka om humörsvängningar!

Ja, det är en sån dag, en sån vecka, vad fan som helst! Jag blir arg, glad, grinig, happy, förbannad, rolig, ledsen, skrattande, gråtande, ja.. ni ser ju vart det är på väg, eller hur?

Har varit sådan hela dagen idag.
Varit så jävla förbannad på allt och alla och just då kändes det väldigt skönt, men såhär nu i efterhand, när jag tänker tillbaka, så var jag nog ganska så jävla hemsk idag. (Ska jag kanske be om ursäkt?)

Jag vet inte hur man gör...

Jag skojar inte, jag kan inte säga förlåt till människor och verkligen mena det ända ifrån tåspetsarna, det går bara inte! Någon, eller ja, några gånger har jag faktiskt lyckats, men det ska krävas mycket för att jag ska säga förlåt.
Egentligen har jag inte gjort något fel mer än att vara förbannad och låta det gå ut över andra, fast.. det är väl hemskt nog antar jag.. (Jag skäms...)

Så, förlåt alla som jag var arg emot idag!
Förlåt Amanda, förlåt Carl, förlåt Viktor och förlåt till min älskade Alex och förlåt alla andra som jag skällde och skrek åt. (Vissa förtjänade det, FAKTISKT!) Jag måste ha varit en pain in the ass idag, fan...

Men sen, för att tilläggas, så blev jag jätteglad när jag kom ner i skyttehallen!
Jag, Sara och Karin måste ha fått något fnatt för vi skrattade jättemycket då vi snackade om att Karin inte varit hemma på jättelänge och att mycket måste ha förändrats. Så jag sa:
- Kanske din mamma har färgat sig!
- Vart då? Säger Karin, fullt allvarligt! (Sara och jag bryter ut i skratt och det var nära på att jag vek mig dubbel!)
- Ja, i håret såklart! Svarar jag samtidigt som jag skrattar. (Som att hennes mamma skulle ha färgat sig i hyn eller?)

Efter skyttet blev det fys, då vart jag förbannad igen! (Skräll att jag blir förbannad på innebandyplanen, svar nej, men idag blev jag förbannad på lägerdeltagarna!) Komma där och tro att dom är någonting och köra jävla egospel, det kan ni köra någon annanstans så ta med er innebandyklubban och kör upp den någonstans så kan vi se hur jävla kaxiga ni är sen! Punkt slut! Men, mitt lag vann två matcher och så spelade vi en oavgjort. Min taktik funkade skitbra när jag tog över och blev "Kapten" och då gjorde vi säkert fem mål eller nåt! :)

Sen efter fysen så blev jag glad igen.
Efter en varm och skön dusch så gick jag, Sara, Karin, Jessie och Niklas och fikade på Simonssons, det är ju trots allt fettisdag och då ska man ju, enligt de svenska traditionerna, äta semlor. Tror ni att de hade några semlor kvar när vi kom eller? Nej! Inte en enda liten semla och det var fettisdag, det är ju nästan skamligt! Men jag tog en snickersruta i alla fall och den var mycket god! :)

Nu sitter jag här, har gjort mycket god kola och jag har sovmorgon i morgon, så nu är jag lycklig! :)
Hoppas inget går på tok innan jag faller in i dimman, hatar att somna förbannad för ja ser lika arg ut när ja vaknar..

Puss // Slem :)

Kommentarer
Postat av: aaamanda!

man FÅR vara arg och få psykbryt! faktiskt!^^ ingen fara, du har nog fått stått ut med mina bravader också;)

2009-02-27 @ 00:32:02
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0