Alla hjärtans dag

Att vakna 06:30 på Alla hjärtans dag  är ingen hit. Hade aldrig vaknat så tidigt om det inte vore för att jag och Sara skulle till skyttehallen fort och tidigt eftersom vi hade hand om tävlingen i helgen.
Att tävlingen gick bra var ett plus men att jag sköt dåligt första dagen var ju ett rent jävla minus! Så efter en lång dag i skyttehallen med alltför många frågor från varenda jävel där nere begav jag mig upp på Esterbergsgatan 21 för att fira Alla hjärtans dag med min älskling.

Hinner precis kliva innanför dörren på övervåningen då jag plötsligt får höra:
- Gud vad du är vacker.
- (skratt) Men, jag har ju inte gjort något speciellt ju, svarar jag med förvånande min och förstår överhuvudtaget inte hur han ens kan tänka den tanken med tanke på att jag varit uppe sen tuppen gol, jag var jättetrött, less, och jag hade väl kanske inte den bästa hårdagen om man säger så.
- Du behöver inte göra något speciellt, jag älskar dig lika mycket i alla fall, svarade han och log sådär sött som bara han kan och som gör att man smälter ännu mer och känner sig svagare i benen.

Världens gulligaste pojkvän, jag vet, behöver väl inte säga mer kanske?
Jo, jag måste fortsätta!
Pussar min lilla sötpropp på munnen och sätter mig bredvid honom på sängen, glor på tv:n ett litet tag, (väldigt ointressant för övrigt!) sen efter ett x antal minuter så är det dags. :)

Tar fram ett litet, eller nja.. mellanstort paket och ger det till min älskling, han blir jätteglad och ber mig lägga mig ner på sängen och blunda. Vad ska snubben göra?
Lägger mig ner och sluter ögonen, lyssnar och hör att han knövlar med en låda eller någonting, vad gör människan?
Till slut når han sin slutdestination, nämligen att lägga det där mysteriet som han hämtade i min hand. Jag öppnar ögonen och ser ett litet rosa paket, grisrosa och jättesött!

Vi bestämmer oss för att öppna paketen på tre, som det löjliga och barnsliga kärlekspar vi är. :)
Min älskling får en film "The Blues brothers" och jag öppnar långsamt mitt paket och drar fram innehållet. Det är ett smycke, ett halsband med liknelse av en klase vindruvor fast med hjärtan, å det var så fint!

Tack älskling!

Men än var det inte över, måste ju bara få ge min älskling det lite mer "speciella" och gulliga, det var ju trots allt Alla hjärtans dag. :) Jag hade nämligen gjort en kudde som jag hade strukit på ett foto av oss på, unikt och väldigt fint. Jag älskar kudden och Alex tyckte väl att det var lite smålöjligt men samtidigt väldigt sött, så de söta väger faktiskt över. :)

Jag älskar dig Lars Alexander Myrén, du är det finaste jag vet och det känns som att du gör mig lyckligare och lyckligare för var dag som går. Du skulle bara veta hur det känns när du inte är hos mig och du skulle bara känna hur tom jag känner mig just då, nästan som en tomburk.
Du är mitt allt, en del av mitt liv som jag aldrig vill bli av med. Älskar dig


Puss // Slem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0