The good old times

Gud vad man längtar tillbaka!
Jag längtar tillbaka till ettan och Strömsund. Jag satt precis och tittade igenom en massa gamla bilder från ettan och det slog mig att jag såg så lycklig ut då! Jag säger inte att jag är olycklig nu, men jag log på alla bilder jag tittade på :) Sen hittade jag en massa gamla bilder på mig och Björnaldho, hahahahahaha!!!!
Vi ser ju ta mig fan inte kloka ut! Men det gör inget för det var skitkul på den tiden ^^

Nej ibland önskar jag verkligen att man kunde vrida tillbaka klockan, fast om man kunde det, skulle man verkligen gå och längta tillbaka till det som varit, i och med att det då skulle vara lätt att återuppleva det? Nej, jag tror inte det. Vi människor fungerar så att vi vill ha det vi inte kan få, och när vi väl har fått det så vill vi inte ha det längre för att sedan upptäcka vad vi gick miste om när det försvann.

Jag borde bli psykolog! Helt klart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0