Larsson var stark idag!

Larsson har klippt sin pojkvän Myrén och är förvånande nöjd med resultatet. Larsson hade det svårt i starten och problem med lockar hit och lockar dit, men slutspurten var stark och hon tog en klar seger när hon passerade mållinjen! En kommentar från Larsson:

- Hur var klippningen?
- Jag hade lite problem med lockarna och virveln, starten var lite trög och jag kände mig lite seg, men ju längre klippningen gick ju mer kom jag in i tempot och sista delen av klippningen var problemfri! Jag kände mig stark mot slutet och kände att det bara var att pressa på. En skön seger!
- Tack så mycket och lycka till i framtiden!
- Tack så mycket! :)

Ja, visst har man humor ibland när man är ensam?
Jo jag glömde nämna det. Alex ska ut på party party och jag ska börja skriva på min bok, end of story.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0