Grekisk pyttipanna

Jag stinker vitlök, rent ut sagt stinker!
Linda och Magnus kommer hit på middag ikväll, det ska bli riktigt roligt faktiskt!
Jag ska inviga mina nya tallrikar som jag köpte, ni vet de där underbara jultallrikarna, åh, jag kan knappt vänta, det kommer bli så roligt! Däremot skippar jag julmaten och bjuder dem istället på Grekisk Pyttipanna med en kall creme fraichesås, så jävla gott! Åh, jag längtar tills jag får ta den första tuggan, jag längtar efter fetaosten! :D

Att det är en pyttipanna lät kanske lite tråkigt, för då tänker man direkt på den där äckliga som vi äter i Sverige, men min grekiska är fläskfilé, klyftpotatis, paprika, rödlök, tomater, fetaost och marinaden är, mmm! Med en massa massa vitlök, ja det här kommer inte bli dumt alls!

Däremot är jag lite nervös över att marinaden inte blev så bra som den brukar bli... Så jag är lite nervös över att köttet inte får den där mumsiga smaken som det brukar få. Jaja, vi får se! Hoppas på det bästa!

Det här är den näst sista idolkvällen, buhu! Nästa vecka är det grand finale och då jävlar är det vi som bänkar oss hos Linda och Magnus, hihi! ^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0