Gårdagen

Igår fyllde ju älskling år och Linda och Magnus kom över på middag.
Jag hade lagat fläskkottletter med potatisgratäng, mums!
Och till efterrätt min berömda pms-tårta, ja ni vet den där med massa massa choklad och nötter! Alex älskar den tårtan, vem gör inte det förresten? ;) hihi!

Gott som fasen var det och mätt uttav bara helvete blev jag! (eller ja, vi, allihop)
Alex hade fått Ice age 3 av sin brorsa i födelsedagspresent så vi tittade på den på kvällen och jävlar vad jag skrattade! Den var ju asrolig ju! Verkligen skitbra! Sen så fick han en parfym av mig och en jättesnygg stickad tröja, han blev kär i båda och kutade runt i den där tröjan hela kvällen ^^ hihi! Av Magnus och Linda fick han en bok, Slash självbiografi tror jag det var och så fick han en blombukett. Ja, han tyckte det var en jättebra födelsedag i alla fall, vilken tur! Eftersom jag hade stått i köket i fem timmar med maten och tårtan :)


Nu ska jag snart hem till Linda för vi ska göra årets julkort :)
Det ska bli roligt! Jätteskoj faktiskt! Hoppas fantasin löper med mig idag annars blir det jobbigt...
Sen ikväll ska jag och älsk ner på SATS och träna lite, undra vad man ska köra idag, lite boxning kanske eller bodypump? Hm.. tufft val!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0