Galna människor slås ihop

Min kompis Joel har varit på besök :)
Han kom igår efter att han hade avslutat sitt skift på jobbet och åkte tillbaka idag typ vid halv två för att börja jobba igen, usch, stackaren... Han jobbar så mycket! I alla fall. När Larsson och Bohlin är i farten så går ingen säker! Och helvete vad roligt vi hade!

Åkte på shopping med honom och vi stannade till på Carlings.
Inne på affären spelade de julmusik så Bohlin och jag började knäppa i fingrarna och digga lite smått, då hör vi ett skrik från andra sidan av affären: - Inte kan man digga till julmusik, skäms!
Jag tänkte vad är det för människa?! - Julmusiken är hemsk i sig men att folk börjar digga till den gör saken ännu värre! Hahahaha! Han skämtade givetvis och man kunde inte undgå att skratta! Den här killen var ascool!

Han hjälpte oss att hitta kläder, eller ja, hjälpte? Han tryckte på oss en massa kläder! Först var det jeans och de stod han och höll värsta föredraget om, (snacka om att han var påläst!) sen var det en massa t-shirts Bohlin skulle testa, det blev väl runt omkring 12 stycken han testade...? Sen så var ju linnen jättebra! I och med att Joel är så lång (1,95...?) så är det bra att ha linnen under t-shirts och skjortor så att det inte står ut i ryggen (som den där snubben så fint citerade) Som om inte det vore nog så matade han på oss en massa cardigans och bälten, matchade värsta outfiten. Jag bara skrattade och skrattade för han var så jävla rolig och jag tänkte att han nog hade det jävligt tråkigt innan vi kom dit! Nej, det var en skön snubbe, verkligen! Och han grät ju nästa floder när vi flydde stället, men Bohlin fick ju med sig en påse med kläder därifrån i alla fall :) Efter Carlings drog vi till HM och där hittade vi en t-shirt till och den var till och med billig så den fick det bli! Efter det så gick vi till parkeringshuset för att åka hem och när vi står i hissen så vänder Bohlin upp och ner på mig. Ja, ni ska veta att det är en av hans favoritsysslor! Jag skrek som en galning så när jag klev ut ur hissen med håret åt alla håll och halsduken helt gaaal så vettu fasen vad de skulle tro..?

Väl i bilen så ville han inte styra så han överlät det jobbet till mig! Jag trodde han skojade först så jag tog väl inte tag i ratten, men när vi var på väg att köra över mittlinjen och vi fick möte av en annan bil så fattade jag allvaret och greppade ratten. Jag fick köra hela vägen hem! (Jag satt på passagerarsätet, men styrde och växlade ^^) hihi! Men gasade och skötte kopplingen gjorde Bohlin! ;) Men när vi kom till Rud Centrum var vi chipssugna så vi svängde in där, och ni ska veta att det är svårt att parkera när man inte kan sköta gasen själv! Parkeringen överlät jag till Joel och ja, ska vi ens prata om den? Nej, jag tror vi utelämnar det, det räcker med att jag och han vet vilken jävla galen parkering det blev! I alla fall så satt vi och skrattade konstant i säkert fem minuter innan vi äntrade Pekås. Snabbt in, plocka chips, dipp och gräddfil, limpa och rakhyvlar, snabbt ut, snabbt in i bilen, snabbt iväg från parkeringen och när vi kom hem till mig fick faktiskt jag parkera! :D Ja, det var galet roligt för snabbt som fan gick det! ^^

På kvällen var mamma, Matilda och Jonatan här på besök också :)
Jag bjöd dem på lussebullar, chokladhattar, knäck, trillingnötter och snickers, mums! Efter ett tag kom pappa. Sen åkte de hem och jag, Alex och Joel tittade på den nya Harry Potter filmen, sen tittade vi på Dirty Dancing (Joel hade inte sett den, DET ÄR EN SKAM!) sen tittade vi på Flashdance (har aldrig sett den innan) sen somnade vi!

Snipp snapp slut, så var sagan slut!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0