De där tunga stunderna

Jag har tappat lusten till allt för tillfället och jag har NOLL motivation till ALLT.
Det har varit såhär i två-tre veckor nu och inte fan blir det bättre heller! Jag fattar knappt själv vad det är som händer. Vad hände med allt jag ville göra, allt jag visste, allt som jag någonsin har brunnit för i hela mitt liv, allt är bara borta... Inte blir det bättre av att alla tjatar på mig att jag ska göra det och det, tvärtom. Jag stänger av och lyssnar inte ens längre. Jag vill vara ifred!

Igår konstaterade i alla fall Alex att jag inte har något intresse som jag älskar och brinner för, något som jag kan allt om och något som gör mig så upprymd och lycklig! Det gjorde faktiskt ont att höra det...

Alla tror att de vet vad som är bäst för en hela jävla tiden. Gör det och gör det! Nej så kan du inte göra, nej det går inte, uschameja! Det värsta med det hela är att jag faktiskt inte bryr mig särskilt mycket längre. Jag bryr mig inte om det regnar i morgon, jag bryr mig inte om smörgåsen är för gammal, jag bryr mig inte om jag missar bussen och jag bryr mig verkligen inte om de jävla grannarnas oväsen längre!

Jag har slutat... bry mig och det känns som att allt försvinner, mer och mer för varje dag.
Och det absolut värsta med allt är att jag inte vet hur jag ska hitta tillbaka...

Hur gör man?


Kommentarer
Postat av: Anonym

man spelar och spelar och spelar och spelar tills det nästan gör ont, piano förstås, inget annat! eller jo, kanske lite monopol.. <3<3

2009-12-07 @ 21:58:04
Postat av: aaamanda!

oj! det var jag!

2009-12-07 @ 21:58:21
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: mamma

Du har visst ett intresse som du verkligen kan, är duktig på, och brinner för.. SKYTTE. Så där har Alex fel. Jag tror att man den här årstiden, när allt är grått och trist ute, tappar lusten för mycket. Det gör vi alla. Vi är väldigt väderberoende. Du vet väl att man blir piggare och gladare när solen skiner, man får mer lust att göra saker. Det är bara att härda ut den här gråa perioden. Du vet väl vad dom säger: " EFTER REGN KOMMER SOLSKEN", fast först ska tomten komma, ha,ha. Pappa och jag är i allafall otroligt stolta över dig. Tänk vad mycket du åstakommit redan i ditt liv, alla guld, flytt hemifrån när du var 16, du är otroligt snäll och omtänksam mot dina vänner och syskon, du gick ut skolan med jättebra betyg m.m. Du vet listan kan göras lång......Vi älskar dig:) Och du # Ta ingen skit # DU ÄR BÄST!!!!!

2009-12-08 @ 07:46:13
Postat av: mamma

Du har visst ett intresse som du verkligen kan, är duktig på, och brinner för.. SKYTTE. Så där har Alex fel. Jag tror att man den här årstiden, när allt är grått och trist ute, tappar lusten för mycket. Det gör vi alla. Vi är väldigt väderberoende. Du vet väl att man blir piggare och gladare när solen skiner, man får mer lust att göra saker. Det är bara att härda ut den här gråa perioden. Du vet väl vad dom säger: " EFTER REGN KOMMER SOLSKEN", fast först ska tomten komma, ha,ha. Pappa och jag är i allafall otroligt stolta över dig. Tänk vad mycket du åstakommit redan i ditt liv, alla guld, flytt hemifrån när du var 16, du är otroligt snäll och omtänksam mot dina vänner och syskon, du gick ut skolan med jättebra betyg m.m. Du vet listan kan göras lång......Vi älskar dig:) Och du # Ta ingen skit # DU ÄR BÄST!!!!!

2009-12-08 @ 07:49:25
Postat av: mamma

Du har visst ett intresse som du verkligen kan, är duktig på, och brinner för.. SKYTTE. Så där har Alex fel. Jag tror att man den här årstiden, när allt är grått och trist ute, tappar lusten för mycket. Det gör vi alla. Vi är väldigt väderberoende. Du vet väl att man blir piggare och gladare när solen skiner, man får mer lust att göra saker. Det är bara att härda ut den här gråa perioden. Du vet väl vad dom säger: " EFTER REGN KOMMER SOLSKEN", fast först ska tomten komma, ha,ha. Pappa och jag är i allafall otroligt stolta över dig. Tänk vad mycket du åstakommit redan i ditt liv, alla guld, flytt hemifrån när du var 16, du är otroligt snäll och omtänksam mot dina vänner och syskon, du gick ut skolan med jättebra betyg m.m. Du vet listan kan göras lång......Vi älskar dig:) Och du # Ta ingen skit # DU ÄR BÄST!!!!!

2009-12-08 @ 07:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0