Jag saknar galet mycket!

Nu är jag hemma från allt vad roligheter är!
Jag är hemma från SM-veckan som jag har längtat efter hela sommaren och jag är hemma från landskampen som jag också har längtat efter hela sommaren, vet ni hur jävla tomt det känns?
Här har man gått och längtat och längtat, tränat och tränat, längtat lite till, men bara på några få timmar så är allt över!

Landskampen var verkligen hur jävla rolig som helst!
Jag trodde faktiskt att det skulle bli riktigt tråkigt, bara för att alla som varit iväg tidigare år sagt att det är så mycket tråkigare att tävla i Sverige, om man jämför med Danmark. Jippi! Tänkte jag. Jag kommer verkligen få en superrolig helg! MEN... Man har så jävla fel ibland! Jag vet faktiskt inte om jag hade roligare i Danmark eller i Sverige, det går nästan inte ens att jämföra, de var roliga på sitt sätt men ändå så galet roliga! Det som var sämre med det ena var bättre med det andra och tvärtom, ja, ni förstår.

Jag tycker i alla fall att vi hade galet roligt!
Vi bastade, hade vattenkrig. Till saken hör att det var Johan som började (vem annars?). Efter fem minuter i bastun så tar han tag i min handduk och dränker den i en hink med iskallt (ISKALLT!) vatten och därmed hade jag en dyngsur handduk som förblev så hela helgen. Så tack! Tack Johan för den otroligt hjälpande handduken! ;)
Annars hade vi också kapsylkrig efter att vi ätit färdigt på banketten och satt och snackade, det var killarna riktigt dåliga på må jag säga, trots att de har en fördel mot oss tjejer! Det blev i alla fall 3-0 till mig, det var inte riktgit Joels grej det där med att kasta kapsyler innanför tröjan på folk ^^ Efter banketten spelade vi kort med danskarna och lärde dem "HEJ KNEKT!" och "BUBBLAN", jag måste säga att det lät riktigt roligt när de skulle säga "God dag dam", det blev mest en gröt!

Men åh, så galet roligt vi hade hela helgen! Jag längtar redan tills kvalet nästa år för folket som alltid är med är så jävla roliga och så underbara människor! Åh ^^

Kanske orkar skriva mer ingående om både landskampen och SM-veckan, men inte nu!
Jag måste packa (shit, jag MÅSTE packa!) För jag flyttar ju snart till Karlstad och Charlestown ^^

Puss



Såhär lycklig blir jag av sol, värme och sjöar på sommaren!
Och såhär lycklig blir jag när jag gör det jag älskar - När jag träffar
nya människor och när jag skjuter :)



Jag och pappa vid Jönköping båthamn - Piren
På SM-veckan


Kommentarer
Postat av: Den som startar vattenkrig :P

Nu tycker jag att du e lite känslig ;p. Min handduk blev också blöt och jag hade inte fler som du hade :(. Så du var ju lite taskigare än mig ;D

2009-08-21 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0