I'm growing up!

Vet ni vad det slog mig när jag vaknade nu på morgonkvisten?
Ja, det är ju så fånigt att man inte har tänkt på det innan, men det blir väl så när man har mycket att göra antar jag. När man planerar och tränar och tävlar och planerar lite till och packar och står i, ja då glömmer man helt enkelt bort.

I alla fall så slog det mig att jag och Alex kommer bli sambos ju och det fick mig att tänka på hur vuxet det låter!
Nu kan man inte längre säga:
- Det här är Alex, min pojkvän.
Nej nu får man istället säga:
- Det här är Alex, min sambo.

Ja, det låter helt klart betydligt mer vuxet och helt klart mycket bättre tycker jag!

Nej nu måste jag packa, om jag orkar...

Pusselipuss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0