Baka baka

Att koka kola är jobbigt!
Det är ju så himla svårt att få den sådär perfekt. Den får inte vara för hård för då får man ont i tänderna, men den får heller inte vara för mjuk för då går den ju inte att skära i, t.ex. Ja, vilka bekymmer man har!
Det handlar om sekunder! Skulle jag ta kulprovet 10 sekunder för sent så hinner den stelna något så gruvligt, allting handlar om tajming och det är det som gör det så störigt!

Åh, nu blev den sådär misslyckad.
Den blev en aning för hård, jämt bara lite, men i alla fall! Hade jag bara varit liiiite snabbare så hade det gått galant, men ja, vad gör man?

Jo man äter upp kolan och ser glad ut! (Skulle det ryka en tand så är det inte så mycket att göra åt!)
Haha, nej så hård blev den inte. Jag får helt i enkelt gå och njuta av det nybakade brödet och den varma kladdkakan som väntar på mig i köket.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0