Valborg

Rolig dag, rolig kväll, rolig natt?

Dagen är tråkig för tillfället, jag har en känsla av att kvällen kommer bli sådär men natten kommer att vara ung och toppen! Vill inte gå in på detaljer angående kvällen, det är egentligen ingenting som ni har någonting med att göra. Jag har ju faktiskt pratat med mamma som peppat mig till 100 % nu, så nu jävlar är jag på topp! (Go with the flow, som Per så fint citerade på religionen idag!)

Annars då?
Molnigt.. Det blir säkert regn ikväll. Om jag inte minns fel så började den förra Valborgsmässoaftonen precis som denna, men slutade istället i en massa sol och värme. Annars kommer kvällen vara nästan en exakt kopia från förra året.

Vi börjar med pizza, dock allihopa och inte bara jag och Alex som förra året, vilket kommer vara roligare! Fortsätter sedan med fest hos Carl i hans stuga, precis som förra året, fotboll kanske? Tjejerna mot killarna, precis som förra året, se på brasa, precis som förra året, sen kunde vi faktiskt, eller i alla fall jag, ha avslutat detta vid Kråkslottet, men nej, inte nu längre för nu har Lina och Sofie skippat den idén totalt och gått skilda vägar istället resulterande i Ulriksfors för den ena och Östersund för den andra! Så nu får vi tillbringa kvällen hos Carl mycket längre än förra året, men annars så är det en exakt kopia, om man bortser från folket. Hoppas Amanda hänger med! :)

Sen måste jag bara säga till Amanda att jag vill bli fotad när som helst och var som helst! ^^
Egentligen vore det skitcoolt att fota ikväll om man står framför brasan, fatta vad häftigt! Att ha en stor, brinnande eld i bakgrunden, supercoolt! :D (fast det är nog lite sent påtänkt och kanske inte en fullt så bra idé asså.. Om man tänker på alla folk som står omkring en!)

Nej, nu ska jag gå faktiskt!
Skriver mer om kvällen som var i morgon :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0