Dag med tjejerna

Idag har jag tillbringat dagen med att umgås med mina älskade gymnastikvänner som jag inte träffat på evigheter, fy skäms!

Klockan 12:00 rullade vi, jag, Erica och Anna Eriksson mot Lesjöfors för att hämta upp Anna "Skymaan" Schyman. Vi hade konstaterat att Anna inte skulle ha någon skjuts in till Hagfors så därför bestämde vi oss för att göra oss en roadtrip mot urskogen och hämta upp henne. När vi väl hämtat henne och åkte vidare mot Hagfors igen så började hon babbla på om en turk som hade gjort sitt bästa för att stöta på henne, men det hade inte funkat något vidare.
Skrattade som fan gjorde jag i alla fall när hon berättade alla hennes historier.

Åh, underbara människa! Hon är faktiskt den som jag saknat mest av dem alla!

Väl tillbaka i Hagfors så tog vi en fika på Telehuset och snackade om en massa minnen, och inte att förglömma, en massa nyheter! Vi berättade historier som ingen av oss tidigare kände till och jag hade jätteroligt!
Efter tre timmars fika och prat drog vi vidare på stan och kollade in en massa kläder.

Efter att Anna E och Erica hade testat kläder i säkert 20-25 minuter (och det inkluderar inte tiden som hade gått innan de kom in i provhytten!) så trodde väl jag och Anna S att vi var på väg ut ur butiken, men nej nej.. Då fick de syn på en massa mer kläder och ja, då hände ju det som inte ska hända om man heter Emelie Larsson eller Anna Schyman. Vi blev trötta och less på att vara i klädbutiken och gjorde därför som våra pojkvänner alltid gör, vi satte oss på en stol och såg trötta ut, (ja till och med jag gjorde det!) Illa, jag vet..

Dagen slutade i alla fall bättre när vi kom ut från klädbutikerna.

Vi skrattade, vi grät av lycka, vi fumlade och vi gjorde det vi alltid gör, vi hade roligt som fan!
Vi MÅSTE ses snart igen tjejer! <3

Puss // Slem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0