Vad säger man?

Idag är det torsdag och jag har nästan inte gjort någonting alls idag!
Det känns hemskt och säga då jag egentligen borde ha jobbat med mitt projektarbete.

I alla fall, jag hatar när jag inte kan hjälpa människor!
Det känns som att deras problem blir en del av min värld och då tynger det mig nåt så förbannat när jag inte vet hur jag ska hjälpa dom.
Som nu till exempel!

Det är en person i mitt liv som jag bryr mig om väldigt mycket och han kom till mig och ville ha råd och hjälp och jag lovade att hjälpa honom. Jag måste ju det, för han betyder mycket.
Jag står inte ens ut med tanken att han är 65 mil bort och inte mår bra!
Det känns inge bra att jag inte kan vara där och hjälpa honom när han behöver hjälp, det känns tungt.
Men jag lovade att jag skulle hjälpa honom, men hur?

Hur fan kan jag hjälpa honom?!

Och personen verkar ju redan ha bestämt sig över vad den vill, ska jag då komma med mina åsikter och kanske göra det ännu värre, för tänk om det är det jag kommer göra, allting fan så jävla mycket värre!
Jag sa det till han, men han litar på mig och tror inte alls att det kan bli värre, ska ja lyssna på honom?

Är det någonting jag lärt mig genom åren så är det att man inte ska lägga sig i andras förhållanden!
Men jag måste kanske göra det i alla fall?

Jag tror faktiskt hon skulle lyssna på mig, man kan ju alltid hoppas! För min väns skull.
Att hon bara lyssnar...
Det är ju allt jag begär av henne, ingenting mer. =)

Min vän, du betyder GULD! klart jag ska hjälpa dig.
Jag vill att du är lycklig, jag vill att du mår bra. <3


Vi gör alla våra misstag, det borde ju alla veta, även hon...

// Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0