Ingen kan älska som vi

Idag har jag BARA slappat, nästan i alla fall.. :)
Den där sängen var så mjuk och goo i morse så jag orkade helt enkelt inte kliva upp.
Jag kollade på klockan, 11:10, jag brydde mig inte utan försökte somna om.

Knack Knack!

Älskling knackade på dörren, han kom med frukost på sängen :)
Jag blev överlycklig över att slippa kliva upp!
Käkade frukost och tittade på Top 10 av Aerosmith, men att Crazy vann, det var lite otippat!
Jag satsade stenhårt på att det var Living on the edge som skulle vinna :)

Men när jag väl klivit upp och fått på mig kläder så tog jag och älsk en promenad i den ljuvliga naturen, som han så fint påstod att det var. Vi gick upp för en massa backar så vi kunde se hela Strömsund, det är faktiskt ganska fint här, vad folk än säger! (Då dom bara är för lata för att orka gå upp för backarna!)

Alex lurade med mig in på en skogsväg, för han var ju sååå säker på att det fanns en stig man kunde följa så att vi skulle komma hem, men icke sa nicke!
Skogsvägen ledde till en annan människas hus, och jag vände om, blixtsnabbt!
Men Alex ville inte gå runt alltihop, ha ville gena över hela fältet där det var jätteblött gräs, och ja.. jag kanske var löjlig, men jag vägrade gå där!

Lilla älskling fick visa sina muskler och bära mig över hela fältet, nästan.. :)
Dryga hundra meter från vägen började jag springa i den härliga vinden som påminde mig om filmen
Ingen kan älska som vi. Då när dom springer på ett fält och man ser en massa gamla, fina hus.
Och jag kände mig så lycklig, för det var så härligt!

Jag var Pocahontas, och jag kunde måla allt med färger i en vind!
Appropå vinden, jag gick dit den förde mig.. :)
Den förde mig till Alex armar om och om igen!

Jag älskar dig Alex, du är den underbaraste människan i hela världen!
Din glädje smittar av sig på mig dag som natt. :)
Du är det finaste jag vet..


Gott folk, jag har gjort mitt för dagen!
Det enda som återstår är att jag, ännu en gång, ska spöa Alex i Tetris och Dr. Mario, så de så!

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0