I'm the man!

Yes, that's right, I'm the man!
Jag ljuger faktiskt inte jag kan faktiskt bevisa det, I AM the man!

För vad är det inte som händer under hela tredje året?
Jo, vi gör ju den musikal, den årliga musikalen som arrangeras av ES3.

Vet ni vilken musikal vi valt? (Jag ska inte säga vi, för jag valde den inte, no way!)
Men i alla fall, alla utom jag, Alex, carl och Viktor valde lejonkungen, fast igen, det är också fel att säga då sju stycken var borta den dagen vi skulle rösta om vilken musikal vi skulle ha!
Men Lejonkungen blev det som ALLA bildare så fint valt ut till oss musikare!

Och ja, varför är jag the man?
jag spelar en kille i den där musikalen och inte vilken kille som helst, nej, huvudrollen, Simba!

Just nu känns de sådäääääääär jävla bra att spela den där rollen!
Den är ju så jävla tråkig, känslig och blyg och löjlig!


Men anledningen till att jag står ut med hans 2000 repliker eller nåt det är för att jag vill sjunga:

VÄNTA, SNART ÄR DET JAG SOM ÄR KUNG! :D

Och om jag får bestämma, så är jag snart kung, så de då! ;)

Jag kungen är, över alla här, i trädens gröna höjd.
jag har nått opp, till högsta topp, men ännu är jag ej nöjd.
jag vill ju va en man, en människa och kunna allt ni kan!
jag vill inte längre apa mig, jag vill bara va en man!

Åh.. Ooupidoooo, jag vill ju va som du!
jag vill se ut som du, gå som du, u u u!
  =)

Nej, jag vill nog helst vara kvinna, förutom en vecka per månad, då jag hellre skulle vara man!

Men i mitt fantasiland så kommer jag alltid att vara kung, och en dag blir jag kung.
Vecka 12, är det jag som tar min plats som kung!

// Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0