Christmasfeeling and Johnny Depp

Åh, idag när jag vaknade, eller ja, blev VÄCKT av älsk så var jag jättearg!
Måste du väcka mig, ÄNNU en dag?!
Men så fort jag hade klivit upp och vaknat till så tittade jag ut genom fönstret, guess what?

Det snöade! ^^

Jag blev så glad och fick värsta christmasfeeling i mig! Älsk också, så vi knallade ner på byn för att fika och köpa julfilmer. Jag trodde att det skulle bli jobbigt letande bland alla filmerna som fanns och att jag inte alls skulle hitta någon julfilm, men det fick jag snabbt ändra på!
För när jag möttes av filmhyllorna så fanns det inte bara en låda med vanliga filmer och inte bara en låda med disneyfilmer, utan även en låda med BARA julfilmer! :D

Åh, jag blev överlycklig!
Sprang till lådan och började kolla efter filmer! :)
Däremot insåg jag snart att jag hade alla filmerna, fast hemma i Värmland, men det var några filmer som jag inte hade så de ville jag köpa, men då får vi ju inte glömma att älsk inte är sååå förtjust i julen, så han ville bara köpa en och se endast en!
Däremot köpta han tre andra, vanliga, tråkiga filmer, fast två av filmerna är säkert bra, speciellt eftersom Johnny Depp är med i den enda, god I love him! ;)

Appropå Johnny Depp, så såg jag och älsk en film med han igår, "Sweeney Todd", den där musikalen som jag hade sett fram emot så mycket! Den förjade ASBRA! :) Men sen, ja.. man kan inte säga att den dalade, men i slutet ramlade den fan utför ett stup!
Det var nog filmhistoriens sämsta tänkbara slut i musikalväg! Nej fy fan!
Filmen var så jävla mysko och man lurades hela tiden och jag blev så arg när jag väl upptäckte att filmen var slut, för den KUNDE BARA INTE vara slut där, det var inte ens möjligt att sätta punkt och avsluta det hela vid den tidpunkten, det var så mycket som var ouppklarat ju!
Nej, jag störde mig riktigt jävla rejält på det, för seriöst, det kunde ha blivit en sååå jävla bra film, så nu är jag faktiskt besviken på både Johnny Depp och regissören Tim Burton, för han  gör faktiskt OFTAST bra filmer, och Johnny Depp medverkar aldrig i dåliga filmer, faktiskt! Men nu.. gick det utför för dom båda.

Men, ett STORT + till Johnny Depp, för han KAN verkligen sjunga! Oh my god, hans röst passade asbra till hans karaktär! :)
Jag hade läst att han fick ta jättemånga sånglektioner inför den där rollen, och ja.. om han inte kunde sjunga innan så kan man ju säga att sånglektionerna lönade sig, för nu kunde han VERKLIGEN sjunga i alla fall!
Jag ÄLSKADE när han tog höga toner, fan, jag fick gåshud! :)

Love ya Johnny Depp!

Och från det ena till det andra, när jag väl hade hittat jullådan med filmer så blev jag ju överlycklig, kom i julstämning, ville julhandla massa julklappar men insåg att det var liite för tidigt för det, men sen kom jag på att det ALDRIG är för tidigt för julmust! (Så jag köpte en flaska!) :)
Så när jag kom hem kröp jag och älsk upp i soffan med täcke omkring oss, satte på filmen "Nu är det jul igen" och drack julmust och åt pepparkakor, mums! :)

Det var en mysig dag och i morgon blir det hårdpass i skyttehallen! :)

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0