Äntligen de röda!

Yes, jippi, woho, wiihoo!
Jag har ÄNTLIGEN hittat de perfekta, röda klackarna! :)
Köpte de idag, de röda och fina pumpsen, bara sådär, av en ren slump hittade jag dom, och jag är så glad!
Jag har längtat och trånat efter röda lackpumps, ja jag vet inte hur länge!
Nu, äntligen, har jag dom! :D (Å jag tänker INTE släppa dom!)

Älsk och jag hyrade film förut. Sex and the city - the movie
Seriöst, jag blev faktiskt lite beviken.
Jag hade radat upp bilder om den perfekta filmen, uppföljaren av serierna, den perfekta tjejfilmen med MÅNGA skämt, med MÅNGA skratt, men nej nej..
Visst, jag fick skämt, jag fick skratt, men de va ytterst få och inte alls roliga!
Men sen fanns det också höjdpunkter och jag bara älskar när man sätter sig in i en scen och bara vet vilken replik som blir nästa, och den här filmen var en typisk sån, tusen, miljontals med tillfällen då man bara vet vad de ska säga!

Men filmen var inte dålig, det var den inte, men den var inte bra heller.
Jag bara känner att jag hade kunnat göra den så jävla mycket bättre, och jag hatar när man har den känslan!
Man ska ju känna att det var det bästa man sett på länge, att man flyger, svävar!

I morgon är det Mångfaldsfestival i Ström, älsk och hans band Black Mamba spelar.
Så det blir väl till att titta på de, igen...
Jag hoppas innerligt att de har något nytt att erbjuda! Så att det inte är samma gamla låtar som de kört sen ett år tillbaka. Visst, det är inget fel på dem, men nu är det fan time för något nytt och spännande igen! :)

Puss // Ems ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan. Hoppas att du får en trevlig kväll :)



Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om första snön och mobilbloggande!



/Maja

2008-10-30 @ 22:33:54
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0