Ett steg längre...

Idag är det den 11 maj, vilket betyder att det inte bara är Cissis födelsedag utan även min och älsklingens 7-månadersdag. =)
Det känns konstigt, fast ändå bra. Just i detta ögonlick tänker man ju att sju månader är jättemycket! Men tänk sen då, när man varit tillsammans i flera månader till, ja.. då är ju sju månader ingenting egentligen, men nu känns det bra i alla fall.
Det känns skönt att veta att man älskar någon som älskar en tillbaka och det känns ännu bättre att veta att det kommer att vara så länge till! <3

Jag vet inte hur det skulle kännas om det inte längre var vi två.
Det skulle i alla fall fattas en bit i mitt hjärta. Mitt hjärta är som ett pussel, man måste ha alla bitar för att det ska vara helt och användbart.

Det jag försöker säga är att jag ÄLSKAR min Alex och att han är det finaste jag vet!
Det finns ingen som gör mig så lycklig som han gör och om jag så letade i en livslång tid så skulle jag aldrig finna någon så underbar som min sötjäkel.. ^^

Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0