There's something in your eyes...

... that makes me want to lose myself.

Det går inte att beskriva med ord, med tankar, med någonting hur mycket jag älskar dig!
Du är det finaste som går, står, ligger, sitter, flyter, simmar, springer, sover, på denna jord!
Jag vet inte vad jag skulle göra om något hände dig, faktiskt, jag har ingen aning.

Jag satt i bilen idag, lyssnade på vår låt, tittade ut över havet då det plötsligt slog mig att du vill göra lumpen.
Du vill vara i flottan, du vill ge dig ut på sjön, vad händer då med mig?
Ska jag gå och vänta på dig dag ut och dag in medans du är borta?
Det är ju inte direkt en kort tid som man är i lumpen, man är ju där i nio månader, det är ju faktiskt en hel graviditet om man tänker efter!
Ska jag då gå hemma och trampa och göra ingenting samtidigt som jag varje natt kommer ligga och undra, tänka vart du är, vad du gör, när du kommer hem..
Ska jag behöva ligga där och sakna medans du är borta och har roligt, för det är ju faktiskt vad du måste tycka, eftersom du vill göra lumpen.

Men det är klart att han måste få göra lumpen om han vill, det är ju en viktig sak för en man nu för tiden, att få göra lumpen så man visar att man är en man och ingen mus!

Men det  känns ändå, rakt in i hjärtat känns det...

Sen, när jag väl satt och saknade så började jag tänka i hemska banor.
Vad skulle jag göra om jag fick reda på att du var skadad, sårad, döende?!
Det skulle fan mörda min inuti! Jag skulle få panik. jag skulle inte veta vad jag skulle göra, jag skulle fastna i ett stort svart hål.

Många säger att man inte förstår vad riktig kärlek är när man är ung, enligt vuxna är man bara ung och dum.
Jag vet vad riktig kärlek är!

Kärlek är något fint,
något fint som man delar med någon, kärlek är inte bara en känsla, det är något man gör!
Det finns ingen kärlek utan vänskap...

Kärlek är du och jag, Alex, vi är kärlek!



Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet hur det känns, det där med lumpen :/ Men för min del är det snart över nu. Bara 3 veckor kvar tills han muckar. Kul att du har en blogg föresten, ska börja läsa den nu :) Puss Erica

2008-10-25 @ 19:38:42
URL: http://eriicapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0