Små saker gör stora ting...

Åh, jag säger bara åh!

För inte så länge sen så satt jag och jobbade mig igenom skjutlagslistorna  till skyttiaden, åt en bit mat och ville spela WII, men det var upptaget av brorsan och hans kompisar, så jag satte mig här istället och kom på att jag inte har bloggat på länge! (Där är till och med min pojkvän bättre!)
I alla fall, jag hade fått en kommentar! (Eh.. ja?)
Men hallå,det var ju inte vilken kommentar som helst ifrån VEM SOM HELST, det var från Världens Bästa Calle och jag har inte hört av honom på evigheter! Så jag blev jättelycklig och det är därför som mitt leende gick från spikrakt till böjt som en varmkorv uppåt! :)

Calle, jag älskar också våghals! Så jävla roligt å bara skämma ut sig sådär! HAHA!
Å jag vet, av... erfarenhet? att du skulle äga på Våghals! :)

Ja nej.. jag har blivit lite av en tv-spelsnörd, och det känns faktiskt bra att säfga det! OH MY GOD!
Emelie Larsson, har blivit en tv-spelsnörd och hon skäms inte för det! Vad är det som händer?!
Vi fick WII  i julklapp och det är ju så roligt så man bara kan dö för det! Famijen nördar sig igenom sportgrenarna och det är asaroligt! Jag har blivit lite av en expert på Bowling, faktiskt! Golfen har jag tappat totalt, men nåt mer som jag är bra på är, ja vad heter det, olympic game med Super Mario och Sonic, det är också svinkul!
Där är jag fan bäst på trampolin för jag tar OS-guld hela tiden! (Det känns ju faktiskt bra att kunna göra det på låtsas när man inte lyckas på riktigt) Haha!

Men tillbaka till bowlingen. :)
Jag har rekordet i familjen, jag är mycket stolt faktiskt! Jag är ett "proffs" som man så fint blir efter 1000 ihopsamlade skills. Den bedriften lyckades pappa med tidigare idag och gissa om han var stolt?! Jajemen, det kan man säga! Han blev tvåa i familjen att bli det och då växte han väl en si sådär tre meter rakt upp i taket. Dock när han hade uppnåt den bedriften så spelade han dåligt och förlorade lite skills, man han spelade dom tillbaka förut. :)

Annars idag har jag varit i Ekshärad och skjutit tävling. Bra gick det inte om man jämför med vanliga dagar, men otroligt bra för jag har faktiskt inte skjutit på en månad bortsett från två gånger, så de så! Jag har varit konstant sjuk i en hel jävla månad och det har fan tagit knäcken på min kropp! Den orkar ingenting och har rasat kollosalt mycket i vikt, men jag får pumpa upp musklerna igen så löser sig den biten med, haha!
Så jag får faktiskt vara nöjd. :)

Annars så saknar jag min älskling ganska mycket men jag åker upp nu på tisdag igen så.. det är inte så länge kvar. :)

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0