Bygga, knåpa, klistra = Kortslutning!

Jag får panik!
Allmän panik! Den hörs överallt, märks i alla fall!
Jag har så jävla mycket att göra, god, help me!

Satt och väntade på utvecklingssamtal igår, tränarna drog över med tiden som fan så jag satte mig för att skriva en lista på allt jag har att göra, när jag väl var färdig så trodde jag inte att det var sant!
Listan var så lång att den hade passat ett barns önskelista till tomten, och det värsta med det hela är att allt ska vara klart den här veckan och nästa. Utöver det så ska jag träna, vart fan har all tid tagit vägen?!

Innan jag satte mig ner för att skriva den där listan så hade jag så mycket i skolan att göra så att jag glömde bort vad jag hade, jag fick kortslutning, totalt!
Jag fick verkligen anstränga mig, gå igenom alla ämnen för att se om jag hade någonting att göra, och ja.. det visade sig att jag hade någonting att göra i ALLA ämnen, utom svenska, då vet ni ju alla hur många ämnen det är!

Och jobbigt är allt. Jag orkar inte plugga, jag orkar inte vara bäst på allt, jag orkar inte anstränga mig för någonting, det är så tråkigt och jag känner ingen motivation! (Och det är ju SKITBRA!)

Vart är min gnista?

Gnistan som gör att jag alla träningspass i skyttehallen lägger ner 110% på min träningskvalité, gnistan som gör att jag gör de bästa arbetena för att få MVG i allt, gnistan som gör att jag ens överhuvudtaget tycker att det är roligt att gå till skolan, träffa kompisar, umgås, nej, allt är borta!

Som om inte allt annat vore förjävligt så fyller Alex snart år, vad fan ska ge till honom?!
Jag hatar att köpa presenter till killar, det är så jävla tråkigt!
Man vet ju fan aldrig vad de vill ha, och köper man något man själv tycker verkar spännande och roligt, ja, då duger det inte!
Sen så är det snart Julafton också, och ja.. Jag har inte köpt något till Alex där heller, eller till hans föräldrar, för det känner jag at jag måste eftersom jag är där så ofta.
Vad ska jag köpa till dom?

Det enda jag har lyckats med är att köpa julklappar till min familj, allihop! Så det är i alla fall färdigt. :)

Nej, nu måste jag fortsätta med min religion, ja, vi håller på att bygga vår egna religionl, och tror ni att det är lätt eller, NEJ!

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0