Somethings up!

Åh... Jag sitter inne på facebook och ser att de som tar studenten i år uppe i ström hade sin ölbrännboll igår och fasen vad jag blir avundsjuk! Det var bland det roligaste med att ta studenten och jag vill ta studenten igen! Det var så roligt! Jag älskar min gamla klass, ES3 <3

Nog om det.
Idag fick Alex något fnatt och ville att vi skulle åka och köpa kläder till honom! What? Är han sjuk tänkte jag, men nej, han ville verkligen shoppa. Så vi åkte ner på stan och hittade en massa snyggt åt honom. En härlig ljusgrön t-shirt, en härlig vit, slapp t-shirt med snygga knappar, en döläcker jeansskjorta, ett par shorts i beige, och nej, det var inte safarivarning för då hade han aldrig fått köpa dem! Och en skitsnygg klargrön sjal och han var så stilig och han älskade allt :)

Men sen när vi skulle gå ut... så föll mina ögon på ett bar blåa shorts med vita prickar... och jag ville ha dom... men jag hade ju inga pengar... och jag ville faktiskt inte att Alex skulle betala dom, på allvar! Så jag slet mina ögon och gick därifrån... men då tyckte Alex att jag skulle ta dom för att jag ville ha dom... och jag tog dom... och jag älskar dom! :D Tack älskade babe! Du är bäst! <3

Och inte nog med det!
I morse trollade han fram en lakrisal ur mitt öra, bara sådär! Han är både bäst och trollkarl! Haha!

Nej, nu ska jag laga spaghetti och köttfärssås, vilken fredagsmat va?
Alex kommentar på det: Ingen annan köttfärssås är det, men DIN är det för den är så jävla god!

Jag tackar ödmjukast, min älskling är bäst helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0